Eguerdion lagunok!
Aste honetan aurreko astearen bidea hartu eta
jarraitu egin dugu, hala ere, orain irakaslerian zentratu beharrean, ikasle
bezala ikastaro hauek burutuz aurki ditzakegun zailtasunak, erraztasunak,
abantailak, etab. aztertzen dira. Gainera, modulu guztian zehar, PLE «Personal
Learning Environment» edo «ikasketa ingurune pertsonala» deritzon adierazpenean
zentratu egin gara.
Hasteko, PLE bat zer den aztertu egin dugu; egia
esanda, hainbat adituek eman dituzten definizioak ikusi egin ditugu, beraz,
nire definizio pertsonala osatzen saiatuko naiz. Modu honetan, PLE bat era
kolaboratibo batean ezagutzak eraikitzeko modua bezala ikusten dudala adierazi
behar dut. PLE honek baliabide ugari eskaintzen ditu, ikasleek haien ikaskuntza
prozesuak erregulatu ditzaten, haien helburuak zehaztuz, edukien jorraketa,
etab. Baliabide horien artean, wikiak, blogak, markadore sozialak, sare
sozialak, aplikazioak, etab. Bereizi beharko genituzke.
Definizio orokor bat osatuta, ikasteko modu honek
eskaintze dituen abantailak eta desabantailen inguruan bideo interesgarri bat
ikusi egin dugu. Ildo honetatik, esan beharra dago ikasleek desabantailak
baino, abantail gehiago aurkitzen dituztela PLE hauekin lan egiten dutenean,
izan ere, ikasleek aztertu edo ikasi nahi duen gaiaren arabera, aukeratu egiten
ditu zer gaitasun lortu nahi dituen, zer helburuetaraino heldu nahi diren edota
zer baliabide edo erremintaz baliatuko diren prozesua gainditzeko. Horrek,
ezbairik gabe ikasleriaren motibazioa eta ikasteko grina pizteaz aparte,
ikaskuntza hori zeharo arrakastatsua izango dela bermatzen du.
Amai dezadan esanez, MOOC honi esker gauza ugari
ezagutu eta ikasten ari naizela, baina horretaz aparte, nire etorkizunean
erreminta guzti hauek erabiliko ditudala ziur nago, beraz, ikasten jarraitzeko
irrikitan nago. Hurrengo astera arte lagunok!!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina