Saio honetan,
blog-ak sortzeko balio duen Google bilatzailearen plataforma bat ezagutu dugu,
Blogger deritzona, hain zuzen ere. Hasteko, blog bat zer den azaldu ondoren,
ikasle bakoitzak gure blog propioa egin dugu, posta elektronikoaren kontua
erabiliz.
Behin bloga
eginda, mezuak jartzeari buruzko azalpenak eman ditu irakasleak. Horrez gain,
mezu horietan, bideoak, kantak edo soinuak, edota powerpoint-ak ere jartzen
ikasi egin dugu HTML moduan. Jarraian, blog-aren diseinuarekin sartu gara,
bakoitzak askatasuna izan dugu gure blog-a apaintzeko orduan, beraz, blog
guztien formatua ezberdina izango da. Azkenik, blog-aren goiburuari irudi bat
jarri beharko diogu eta horretarako, irudien tamaina edo memoria murriztu behar
izan dugu “Microsoft office picture manager” programa erabilita.
Beste alde
batetik, zer esanik ez dago eguneroko bizitza teknologiekin erabat erlazionaturik
dagoela, beraz, ezinbesteko garrantzia duela arlo hau esan behar dut. Guk, LH-n
erabili izan genuen metodologiak, izugarrizko aldaketak jasan ditu teknologien
sorrerekin. Izan ere, praktikak egiten egon naizen ikastetxeak dituen
baliabideak, guk genituenekin konparatuz, oso aurreratuak daude, adibide argia daukagu arbela
digitalaren kasuan. Gaur egun, ikastetxe gehienek arbela digitalak erabiltzen
dituzte, eskola 2.0 –ren ideia asko hedatzen ari baita.
Alde batetik,
lehen hezkuntzatik irakasteko teknologiak erabiltzeak, ondorio positibo asko
sorrarazten ditu ikasleei, liburuak eta koadernoak desagertuz joango dira eta gainera,
umeak nagusituko direnean, izugarrizko kontrola eta abilezia erakutsiko dute
teknologien aurrean. Horrez gain,
informazioa lortzeko modu azkarrago bat eskaintzen du teknologiak, gainera,
akats gutxiagorekin eta gainera, ikasleen motibazioa handitzen du. Horrela, modu
ez presentzial batean ikasteko aukerak ere eskaintzen dira.
Ikasleen aldetik,
bakarrik aurrerapenak eta onuragarriak diren ondorioak ikus ditzaket,
irakasleen kasuan, aldiz, zailtasun batzuk ikusten ditut. Gaur egun, hezkuntzan
dauden irakasle askok ez dute teknologiekin aritzeko abilezia, ez baitute
formazio hori jaso eta muga eta oztopo asko aurkitzen dituzte metodologia berri
honekin. Amaitzeko, Internet-etik bidaltzea lanak eta informazioa erabat eroso
irudi daiteke, baina beharbada ikasle guztiek ez dute Interneteko konexioa
beraien etxeetan, eta ikasle askok, sare sozialetan nabigatzeari garrantzi
handiago ematen diote lanak egiteari baino. Beraz, ikuspuntu asko izan
ditzakeen gaia dela esan behar dut.
Honenbestez, hurrengo astera arte !!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina