Orri-ikustaldiak guztira

2014(e)ko urriaren 15(a), asteazkena

LEHENENGO GOGOETA





Saio honetan, blog-ak sortzeko balio duen Google bilatzailearen plataforma bat ezagutu dugu, Blogger deritzona, hain zuzen ere. Hasteko, blog bat zer den azaldu ondoren, ikasle bakoitzak gure blog propioa egin dugu, posta elektronikoaren kontua erabiliz.

Behin bloga eginda, mezuak jartzeari buruzko azalpenak eman ditu irakasleak. Horrez gain, mezu horietan, bideoak, kantak edo soinuak, edota powerpoint-ak ere jartzen ikasi egin dugu HTML moduan. Jarraian, blog-aren diseinuarekin sartu gara, bakoitzak askatasuna izan dugu gure blog-a apaintzeko orduan, beraz, blog guztien formatua ezberdina izango da. Azkenik, blog-aren goiburuari irudi bat jarri beharko diogu eta horretarako, irudien tamaina edo memoria murriztu behar izan dugu “Microsoft office picture manager” programa erabilita.

Beste alde batetik, zer esanik ez dago eguneroko bizitza teknologiekin erabat erlazionaturik dagoela, beraz, ezinbesteko garrantzia duela arlo hau esan behar dut. Guk, LH-n erabili izan genuen metodologiak, izugarrizko aldaketak jasan ditu teknologien sorrerekin. Izan ere, praktikak egiten egon naizen ikastetxeak dituen baliabideak, guk genituenekin konparatuz, oso aurreratuak  daude, adibide argia daukagu arbela digitalaren kasuan. Gaur egun, ikastetxe gehienek arbela digitalak erabiltzen dituzte, eskola 2.0 –ren ideia asko hedatzen ari baita.

Alde batetik, lehen hezkuntzatik irakasteko teknologiak erabiltzeak, ondorio positibo asko sorrarazten ditu ikasleei, liburuak eta koadernoak desagertuz joango dira eta gainera, umeak nagusituko direnean, izugarrizko kontrola eta abilezia erakutsiko dute teknologien aurrean.  Horrez gain, informazioa lortzeko modu azkarrago bat eskaintzen du teknologiak, gainera, akats gutxiagorekin eta gainera, ikasleen motibazioa handitzen du. Horrela, modu ez presentzial batean ikasteko aukerak ere eskaintzen dira.

Ikasleen aldetik, bakarrik aurrerapenak eta onuragarriak diren ondorioak ikus ditzaket, irakasleen kasuan, aldiz, zailtasun batzuk ikusten ditut. Gaur egun, hezkuntzan dauden irakasle askok ez dute teknologiekin aritzeko abilezia, ez baitute formazio hori jaso eta muga eta oztopo asko aurkitzen dituzte metodologia berri honekin. Amaitzeko, Internet-etik bidaltzea lanak eta informazioa erabat eroso irudi daiteke, baina beharbada ikasle guztiek ez dute Interneteko konexioa beraien etxeetan, eta ikasle askok, sare sozialetan nabigatzeari garrantzi handiago ematen diote lanak egiteari baino. Beraz, ikuspuntu asko izan ditzakeen gaia dela esan behar dut. 
  
Honenbestez, hurrengo astera arte !!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina